Sposób załatwiania skarg i wniosków
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie przyjmuje interesantów w sprawach dotyczących skarg, wniosków codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach urzędowania od 7.30 - 15.30 oraz w poniedziałki od godz. 15.30 do 16.30.
Skargi, wnioski mogą być kierowane pisemnie w formie:
- osobistego doręczenia w siedzibie komendy,
- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie ul. Bogusława IV 21, 73-110 Stargard,
- faksem na numer; (0 91) 578-87-54;
- poczty elektronicznej na adres kp.stargard@szczecin.kwpsp.gov.pl
- lub ustnie do karty przyjęcia klienta.
Sposób załatwiania skarg i wniosków reguluje rozporządzenie rady ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U nr 5, poz. 46 z 2002r.)