Przyjmowanie i załatwianie spraw
Przyjmowanie i załatwianie spraw
w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie przyjmuje interesantów we wszystkich sprawach dotyczących ochrony przeciwpożarowej na terenie powiatu oraz funkcjonowania Komendy codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piatku) w godz. 07.30 - 15.30 oraz w poniedziałki od godz. 15.30 do 16.30.
Podczas nieobecności Komendanta Powiatowego PSP, jego zadania i kompetencje realizuje Zastępca Komendanta Powiatowego PSP.
W zależności od charakteru sprawy interesant może być skierowany bezpośrednio do komórki organizacyjnej właściwej ze względu na zakres realizowanych zadań. Zakres realizowanych zadań zawarty jest w regulaminie organizacyjnym KP PSP w Stargardzie.
Sprawy kierowane do Komendy mogą być dostarczone:
- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie ul. Bogusława IV 21, 73-110 Stargard,
- faksem na nr: (91) 578 87 54,
- pocztą elektroniczną na adres: kp.stargard@szczecin.kwpsp.gov.pl
- osobiście w siedzibie komendy do sekretariatu pokój nr 2.
Skargi i wnioski mogą być kierowane na piśmie bądź ustnie i są przyjmowane oraz rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków.
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie można uzyskać informacje lub dokumenty między innymi w zakresie:
- zgłoszenia odbioru przeciwpożarowego obiektów,
- zgłoszenie organizacji imprez masowych,
- zgłoszenia obiektów do zbiorowego wypoczynku dzieci i młodzieży,
- prowadzenia czynności kontrolno - rozpoznawczych na wniosek stron,
- wydawanie opinii o stanie bezpieczeństwa pożarowego użytkowanych budynków, obiektów i lokali,
- rozpatrywania skarg na zaniedbania przeciwpożarowe,
- uzyskania zaświadczenia o zaistniałym pożarze lub miejscowym zagrożeniu,
- możliwości zatrudnienia w Komendzie Powiatowej PSP,